استقلال و هوادار شنبه در ورزشگاه آزادی رخ در رخ هم قرار می‌گیرند. ساکت الهامی اما عمیقا دوست دارد ترمز استقلال را بکشد تا دوباره نامش سرزبان‌ها بیفتد.

ساکت الهامی در گفت‌وگو با قدس: می‌خواهیم برد پرسپولیس را مقابل استقلال تکرار کنیم

حمیدرضاعرب: استقلال و هوادار شنبه در ورزشگاه آزادی رخ در رخ هم قرار می‌گیرند. این بازی از حساسیت‌های بسیاری برای دو تیم برخوردار است. هم هوادار که ساکت الهامی را روی نیمکت خود می‌بیند وهم استقلال که با ساپینتو روزهای پرفروغی را سپری می‌کند وبه دنبال قهرمانی درلیگ برتر است. ساکت الهامی اما عمیقا دوست دارد ترمز استقلال را بکشد تا دوباره نامش سرزبان‌ها بیفتد._ حال و هوای تیم‌تان در آستانه بازی با استقلال چه طور است؟

خوب تمرین کردیم و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داریم. درهفته‌های اخیر دچار بدشانسی شدیم و نتایج دلخواه را به دست نیاوردیم. مطمئنا جلوی استقلال دوباره نتیجه خوبی می‌گیریم و جایگاه‌مان را یک رقمی می‌کنیم.

_ چه دلایلی باعث افت هوادار شده است؟

نباید تصور کنیم چون تیم بزرگی مثل پرسپولیس را بردیم، درباقی بازی‌ها هم همان اتفاق رخ می‌دهد. غرور بد است و کاری با ما کرد که مقابل پیکان هم شکست خوردیم. من به بازیکنانم هشدار کافی داده‌ام. آن‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که بازی با استقلال بهترین فرصت ممکن برای بازگشت به لیگ است. باید همان بردی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم را مقابل استقلال هم تکرار کنیم. به دنبال کسب پیروزی هستیم و این مهم‌ترین هدف ما است.

_اما استقلال هم روی دور پیروزی است.

نتایج استقلال را رصد می‌کنیم. فیلم بازی‌های این تیم را دیدم. بارها هم دیدم. ساپینتو تیم شایسته‌ای ساخته که رو به جلو بازی می‌کند. البته ظرفیت‌های استقلال با آنچه در هوادار هست، متفاوت است. با این حال راه امتیاز گرفتن از استقلال را می‌دانیم. استقلال یکی، دو مهره تکنیکی دارد که اگر خوب مهار شود، امتیاز گرفتن از این تیم سخت نیست.

_یامگا و داسیلوا هم مقابل شما بازی نمی‌کنند.

به اعتقاد من این دلیلی برآسان شدن بازی با استقلال نیست. قطعا بازیکنان جانشین تلاش می‌کنند جایگاه خود را در استقلال سفت و محکم کنند وبه همین دلیل غیبت این بازیکنان تاثیری نخواهد داشت. اگر به این خیال وارد میدان شویم، با بخران مواجه می‌شویم. نباید چنین خیالاتی داشته باشیم. همه بازیکنان استقلال قابل احترام هستند و حتما بازی سختی در پیش داریم. اما به دنیال پیروزی هستیم و تلاش می‌کنیم برد مقابل پرسپولیس را تکرار کنیم.

_ظاهرا مسعود شجاعی هم به این بازی می‌رسد.

همین طور است. مسعود به شرایط بازی رسیده و اگر تشخیص بدهیم که می‌تواند دراین بازی به ما کمک کند قطعا از او استفاده خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.